Gå til indhold
Telenor Logo - Horisontalt

Billede -

Telenor Logo - Horisontalt

Vores logo er et symbol på balance, fremdrift og forandring og forener et moderne og dynamisk udtryk med den skandinaviske designtradition for lette, organiske, naturinspirerede former. Logoet symboliserer samarbejdet på tværs af grænser inden for blandt andet forskning og produktudvikling i Telenor, samt skiftet fra traditionel fastnettelefoni til mobil og bredbånd. Det nye logo blev lanceret af Telenor i februar 2006, hvor Telenors selskaber i Norge og Danmark, herunder tidligere Sonofon og Cybercity, overgik til det nye logo. Senere er Telenor-selskaber i Sverige, Ungarn, Serbien og Pakistan fulgt efter. Øvrige selskaber i Telenor-koncernen overgår løbende til det nye logo. Logoet er udviklet af det internationale designfirma Wolff Olins.
  • Licens: Brug i medier
  • Filformat: .jpg
  • Størrelse: 368 x 290, 10,6 KB
Download

Tags


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.200 medarbejdere, har 39 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Pressekontakt

Alice Klitholm Duch

Alice Klitholm Duch

Pressekontakt Pressechef 25 600 800
Rasmus Avnskjold

Rasmus Avnskjold

Pressekontakt Pressechef 25 600 800