Gå til indhold
Christian Hoffmann

Billede -

Christian Hoffmann

Søren Svendsen
Licens:
Brug i medier
Materialet kan downloades af journalister, bloggere, meningsdannere etc. Det kan bruges og deles i forskellige medier-kanaler med det formål fremføre, fortælle, kommentere eller redegøre for jeres pressemeddelelser og andre publiceringer - forudsat at materialet er uredigeret og publiceret i sin helhed. Forfatteren eller skaberen af materialet skal krediteres i det omfang, som god skik kræver (det betyder f.eks. at fotografer skal krediteres).
Af:
Søren Svendsen
Filformat:
.jpg
Størrelse:
4308 x 2872, 1,58 MB
Download

Emner

Kategorier

Kontakt

Telenors pressetelefon

Telenors pressetelefon

Pressekontakt 25 600 800

Relateret materiale

Telenor fejrer 1 år med NetSikker

Telenor fejrer 1 år med NetSikker

For Telenor har lanceringen af NetSikker sat turbo på arbejdet med at sikre danskernes digitale tryghed. I løbet af det første år har kunderne flittigt gjort brug af servicen.

Telenor øger værn mod digitalt identitetstyveri

Telenor øger værn mod digitalt identitetstyveri

Alt for mange danskere genbruger deres passwords på tværs af tjenester og er dermed i risiko for identitetstyveri og svindel med NemID, bank- og kreditkort. Derfor udvider Telenor nu løsningen NetSikker Plus med servicen ID Vagt, som hjælper med at beskytte dine personlige oplysninger på nettet og advarer dig, hvis de er med i et datalæk.

Til kamp mod internetsvindel: Telenor lancerer nyt sikkerhedsfilter

Til kamp mod internetsvindel: Telenor lancerer nyt sikkerhedsfilter

Som det første teleselskab herhjemme lancerer Telenor et sikkerhedsfilter til alle selskabets privatkunder, der automatisk blokerer hjemmesider med svindel og virus. Lanceringen sker i forlængelse af et samarbejde mellem myndighederne og telebranchen om tiltag, der kan øge danskernes sikkerhed og tryghed på nettet.

Telenor lancerer ’Danmarks Bedste’

Telenor lancerer ’Danmarks Bedste’

En ny brandplatform er netop blevet præsenteret fra Telenor. I front på de skrå brædder står en digital superbruger i form af en animeret, toptjekket bedstemor – præsenteret som Danmarks Bedste. Hun skal portrættere følelsen af friheden til at opleve alt det gode i den digitale verden og trygheden til at turde. For hvad er mere trygt end en bedstemor?

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Mange danskere bliver udsat for svindel på nettet. Alligevel er det et mindretal af ofrene, der opsøger eller modtager hjælp til at håndtere de digitale krænkelser. Dette står i skarp kontrast til tilsvarende sager i den fysiske verden som indbrud, hvor politi og forsikringsselskab næsten altid bliver involveret.

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692