Pressemeddelelse -
Martin Ravn bliver ny Head of Channels
Den tidligere AaB-ishockeyspiller Martin Ravn, der som bare 24-årig måtte indstille karrieren efter tre hjernerystelser, får ny chef-titel hos Telenor i Aalborg.
Fra 1. april kan han kalde sig Head of Channels med ansvar for strategien og driften af Telenors salgs- og servicekanaler. Det betyder ansvar for både fysiske butikker, kundeservice og partnere på tværs af Telenor og CBB.
Startede i Sonofon Kundeservice
De seneste år har Martin Ravn været Head of Network, der dækker over udvikling og vedligeholdelse af Telenors netværksinfrastruktur, som sikrer pålidelig forbindelse for kunderne.
For over 16 år siden startede Martin Ravn i Sonofon kundeservice på deltid.
”At jeg har taget rejsen fra frontlinjen i kundeservice til denne stilling viser, at der i Telenor er gode muligheder for udvikling og nye, interne karriereveje,” siger Martin Ravn.
Hans første prioritet i det nye job bliver at opbygge et tæt forhold til den nye division under Consumer og få indsigt i maskinrummet og dets funktioner:
"Den målrettede indsats med at levere uovertrufne kundeoplevelser skal fortsat være min drivkraft, og jeg glæder mig til at lukke cirklen og komme tilbage til frontlinje-personalet, hvor jeg selv startede for mange år siden.
Tak til teamet af fantastiske forbindelser, jeg er en del af, og alle de gode mennesker omkring mig. Det er i virkeligheden, dem der har gjort dette muligt. Jeg ser frem til at tage næste skridt og fortsætte med at skabe værdi for vores kunder, kollegaer og Telenor”, siger Martin Ravn.
Teknisk og kommerciel profil
Christian Hoffmann, der er privatkundedirektør i Telenor, ser frem til, at Telenors kanaler tager førertrøjen på med Martin Ravn i spidsen, fortæller han:
Jeg er rigtig glad for, at Martin har takket ja til at stå i spidsen for vores kanaler. Martin kommer med en bred profil, hvor han i flere år har arbejdet i spændingsfeltet mellem de tekniske og kommercielle områder, og det ser jeg som en meget stor fordel. Jeg kender Martin som en leder, der går op i at bygge dybe, tillidsbaserede relationer med stor strategisk indsigt og et energisk mindset, siger Christian Hoffmann.
Den nye Head of Channels i Telenor skøjtede tidligere ud for AaB Ishockey, men efter ni år på eliteplan satte tre hjernerystelser kort efter hinanden en stopper for sportskarrieren i 2011.
Martin Ravn bor i Aalborg og er gift med Caroline. De har to drenge sammen, som han nyder at træne ishockey med i fritiden.
Emner
Kategorier
Regions
Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.
Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 900 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.