Gå til indhold
Butikschef Oliver foran Telenor-butikken i Bilka Herning
Butikschef Oliver foran Telenor-butikken i Bilka Herning

Pressemeddelelse -

Telenor-butikken i Bilka Herning genåbner med vrangen ud

Når kunderne fremover lægger vejen forbi Telenor i Bilka Herning, vil de møde en komplet ombygget butik, hvor varerne også er at finde på ydersiden. Genåbningen bliver fejret med balloner og højt humør, som vil møde alle de kunder, der er med til at indvie det nye butikskoncept.

Fredag 6. maj genåbner Telenor-butikken i Bilka Herning. Det sker efter to intense uger med ombygning, hvor den gamle butik på kort tid er blevet revet ned og en ny bygget op fra bunden i Telenors særlige Box-format. På åbningsdagen er kunderne inviteret indenfor fra kl. 10, hvor de vil blive taget imod af et veloplagt personale, der står klar til at vise det nye butikskoncept frem med balloner, snacks og store smil.

En af dem, der står klar til åbningen, er den lokale butikschef Oliver Schmidt-Hansen:

”Hele holdet af ansatte inklusive mig selv har været meget spændte på den store genåbning i dag, som vi har knoklet hårdt for at blive klar til i løbet af de sidste par uger. Som ny butikschef har jeg samlet et helt nyt team, som er klar til at byde velkommen til alle, der besøger vores nye Box-butik.”

Flere produkter på hylderne

Box-konceptet er et nyt butiksformat, der kan tilbyde et større sortiment på færre kvadratmeter. Det skyldes Box-butikkernes fleksible opbygning, der gør det let at ændre indretningen med mulighed for at udstille produkter på både inder- og ydersiden af butikken.

Med det nye design vil kunderne i Herning opleve en mere åben og rummelig butik med et bredt udvalg af mobiltelefoner og tilbehør. Samtidig betyder den komprimerede størrelse, at Telenor kan placere de nye Box-butikker netop dér, hvor kunderne er. Det kan f.eks. være på kundestrøg i et indkøbscenter eller i åbne butikslandskaber, som det er tilfældet i Bilka-butikken i Herning.

”Vi glæder os til at se både velkendte og nye ansigter i vores nye flotte Box-butik. Udover de nye rammer er vi særligt glade for at have fået et udvidet sortiment med næsten 10 gange så mange varer på hylderne sammenlignet med tidligere. Det håber vi kan få endnu flere til at kigge forbi,” siger Oliver Schmidt-Hansen, butikschef i Telenor-butikken i Bilka Herning.

Fart på Box-udrulning

Butikken i Herning er den sidste af i alt 14 Telenor shop-in shop-butikker i Bilka-varehusene, som er blevet opdateret til Telenors Box-format over en periode bare på to måneder. Telenor og Salling Group forlængede deres eksisterende partnerskab i efteråret sidste år, og siden er alle Telenors shop-in-shop-butikker i Bilka blevet opgraderet til det nye koncept.

Opdateringen af butikkerne er foregået over en periode på bare 10 uger begyndende på Sjælland, inden turen er gået vestpå til Fyn og Jylland med ombygning og genåbning af ca. to butikker om ugen.

Related links

Emner

Kategorier


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.100 medarbejdere, har 40 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Pressekontakt

Cecilie Bruun Iversen

Cecilie Bruun Iversen

Pressekontakt Pressechef 25 600 800
Kundeservice

Kundeservice

Pressekontakt Privat- og erhvervskunder 72 100 100

Relateret materiale

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.200 medarbejdere, har 39 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692