Gå til indhold

Pressemeddelelse -

Telenor fornyer sit samarbejde med Bilka om 18 butikker

Telenor har i dag forlænget sin kontrakt med Dansk Supermarked, der omfatter 18 shop-in-shop-butikker i Bilka. Telenor investerer samtidig i et re-design af butikkerne for at kunne sikre den bedst mulige service til både privat- og erhvervskunder. Det fornyede samarbejde og de nye butikker er udtryk for et ønske om at være tilgængelig for kunderne og udnytte krydssalgsmuligheder.

Telenor har i dag forlænget sin kontrakt med Dansk Supermarked, der omfatter 18 shop-in-shop-butikker fordelt på Bilka-varehuse landet over. Telenor har samtidig investeret i et re-design af butikkerne, så de kan betjene både privat- og erhvervskunder.

Det fornyede samarbejde og de re-designede butikker er udtryk for et ønske om at være tilgængelig for kunderne og sikre en god kundeoplevelse, uanset hvilken butik, man besøger:

”Det er afgørende for os at være der, hvor kunderne er. Derfor er vi rigtig glade for at kunne forlænge vores kontrakt med Dansk Supermarked om shop-in-shops i 18 Bilka-butikker i hele Danmark. Med samarbejdet gør vi det nemt for vores kunder at besøge en Telenor-butik og købe et abonnement eller få service og rådgivning. Vores investering i et re-design skal sikre, at kunderne altid får den samme gode serviceoplevelse, uanset hvilken Telenor-butik, de besøger,” siger Lars Thomsen, Kommerciel Direktør i Telenor Danmark.

Ideel platform for øget servicefokus

Telenor søsatte tidligere i år af sin omfattende STORM-plan, der sigter mod at gøre det nemmere at være telekunde. Det har resulteret i bl.a. en række nye serviceinitiativer, hvor kunderne kan få hjælp til at komme i gang med deres nye smartphone, få vejledning hvis deres telefon bliver stjålet eller går i stykker, og kontakte kundeservice 24 timer i døgnet - året rundt.

”Bilka er den varehuskæde med flest besøgende i Danmark. Det skaber et solidt vækstpotentiale og en ideel platform for at levere på vores løfte om altid at give en service ud over det sædvanlige. Derudover er der naturligvis tale om et gensidigt partnerskab, der giver mulighed for krydssalg og er til gavn for både os og Dansk Supermarked,” siger Lars Thomsen.

Related links

Emner

Kategorier


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og bredbånd. Vi er en del af en global virksomhed, som er et af Nordens største teleselskaber og en af verdens største leverandører af mobiltelefoni. Telenor er repræsenteret i 13 lande, og på verdensplan hjælper vi 208 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1500 medarbejdere, som hver dag yder vores bedste for at gøre det enkelt og nemt for vores kunder at kommunikere. Det er vigtigt for os, at Danmark bliver et førende videnssamfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i den danske teleinfrastruktur. I Danmark er CBB Mobil og Canal Digital også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk. 

Kontakt

Cecilie Bruun Iversen

Cecilie Bruun Iversen

Pressekontakt Pressechef 25 600 800

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692