Gå til indhold
Telenor lancerer ny erhvervsløsning til mindre virksomheder

Pressemeddelelse -

Telenor lancerer ny erhvervsløsning til mindre virksomheder

Telenor vil tage markedsandele blandt de små erhvervsdrivende med en ny enkel erhvervsløsning, der skal imødekomme mindre virksomheders behov for minimal administration og nemme selvbetjeningsløsninger.

Små erhvervskunder efterspørger i stigende grad simple mobil- og internetløsninger, der er nemme at overskue og lette betjene, så de kan arbejde effektivt og mere professionelt. Samtidig er behovet for at være tilgængelig øget, og det er baggrunden for, at Telenors nye erhvervsløsning udover at være meget enkelt bygget op også indeholder en professionel omstillings- og telefonløsning.

- Vi vil gerne imødekomme især de mindre virksomheders behov for mobil- og internetløsninger, der er lette at overskue og nemme at betjene. Derfor har vi forsimplet og digitaliseret vores erhvervsløsning. Vi har taget den simple struktur fra vores privatabonnementer, lavet en digital selvbetjeningsløsning, tilføjet et roaminglag på over 84 lande, og så giver vi fremover vores kunder fri adgang til alle funktioner i Telenors professionelle telefonløsning, så virksomhederne bedre kan agere professionelt overfor deres kunder, siger Jesper Hansen, administrerende direktør i Telenor.

Nye digitale selvbetjeningsløsninger
Der er ifølge Danmarks Statistik cirka 300.000 mindre virksomheder med op til 30 ansatte i Danmark. Med funktionerne i Telenors telefonløsning Call Management får disse virksomheder nu også mulighed for at lave professionel omstilling og håndtering af ind- og udgående opkald. Løsningen er digital baseret og tilbydes også som app, hvilket giver nye digitale selvbetjeningsløsninger. Derudover har Telenor udviklet et online selvbetjeningsunivers, der gør det nemt for kunderne at betjene sig selv.

- Fremover kan kunderne i højere grad betjene sig selv - det har mange efterspurgt, og det er både i kundernes og vores interesse. I vores online selvbetjeningsunivers kan kunderne nemt få overblik over fakturaer, ændre abonnementer, foretage tilkøb af ekstra data og lignende. Som selvstændig erhvervsdrivende er tiden knap, og på denne måde kan de selv styre deres tid og betjene sig, når det passer dem, siger Jesper Hansen.

BusinessFirst et led i en større erhvervsindsats
Telenor har været igennem en større digital transformation, som har skabt muligheder for nemt at implementere nye digitale erhvervsløsninger. For under et år siden gik Telenor ligeledes på markedet med BusinessAll, der med sin enkelthed, selvbetjeningsløsninger, fælles datapuljer og store roamingpakker var målrettet de større virksomheder.

- Vi er kommet meget langt i forhold til at simplificere og digitalisere vores egen forretning, og det giver os bedre muligheder i forhold til at bringe nye produkter og tjenester til markedet. Vi kan således hurtigere reagere på markedets udvikling og implementere nye erhvervsløsninger i takt med markedets behov, og vores klare ambition er da også at tage en lidt større bid af erhvervsmarkedet, forklarer Jesper Hansen.


Fakta om BusinessFirst

  • BusinessFirst er målrettet mindre erhvervsdrivende
  • Omfatter såvel telefoni, mobilt bredbånd og internet
  • Fuld adgang til alle funktioner i Call Management, en professionel omstillings- og telefonløsning
  • Inkluderer roaming i op til 84 lande
  • Inkluderer gratis hovednummer
  • Kan købes online og giver adgang til online selvbetjening
  • Samlerabat ved flere abonnementer

Emner

Kategorier


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og Asien, og på verdensplan hjælper vi 172 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.400 medarbejdere, har 57 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Kontakt

Cecilie Bruun Iversen

Cecilie Bruun Iversen

Pressekontakt Pressechef 25 600 800

Relateret materiale

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692