Gå til indhold
​Telenor opgraderer erhvervsløsning til mindre virksomheder

Pressemeddelelse -

​Telenor opgraderer erhvervsløsning til mindre virksomheder

Nu kan erhvervskunder hos Telenor med mobilabonnementet BusinessFirst se frem til endnu mere værdi for pengene. Erhvervsløsningen, som er målrettet mindre erhvervsdrivende, er nemlig blevet opgraderet for at imødekomme kundernes behov.

I september 2019 lancerede Telenor en ny erhvervsløsning, BusinessFirst, rettet mod de mindre erhvervsdrivende for at imødekomme deres behov om minimal administration og nemme selvbetjeningsløsninger. Nu kan allerede eksisterende, samt fremtidige, BusinessFirst kunder se frem til, at indholdet af data i mange af pakkerne skrues op uden at der ændres på prisen. For abonnenter med det største BusinessFirst abonnement betyder dette bl.a., at alt dataforbrug i Danmark gøres ubegrænset. BusinessFirst følger derudover en rabatordning som betyder, at kunderne sparer penge, jo flere abonnementer de samler hos Telenor.

”BusinessFirst er vores løsning til mindre erhvervsdrivende, som har et behov for mobil- og internetløsninger, der er nemme at betjene. Nu gøres abonnementerne endnu mere attraktive, og derfor får kunder med BusinessFirst nu endnu mere data i abonnementerne, men stadig til den samme pris. Abonnementerne indeholder selvfølgelig stadig fri adgang til alle funktionerne i Telenors professionelle telefonløsning, herunder bl.a. vores mobile omstilling, så vores kunders kunder fx altid vil opleve, at deres henvendelse bliver håndteret på en professionel måde,” siger erhvervsdirektør i Telenor, Mikkel Kruse.

Markedets største roamingpakke
Med opgraderingen af abonnementerne, kan kunderne også se frem til mere data at roame for i udlandet, hvilket både gælder for pakker med Go Europe og Go World. Telenors BusinessFirst abonnement tilbyder markedets mest attraktive roamingpakke, hvori der er flest lande – alle med adgang til 4G i op til 94 lande. Go World roamingpakken inkluderer derudover ti nyligt tilføjede lande i Mellem- og Sydamerika, herunder bl.a. Argentina, Columbia og Den Dominikanske Republik. 

Emner


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.200 medarbejdere, har 52 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Kontakt

Cecilie Bruun Iversen

Cecilie Bruun Iversen

Pressekontakt Pressechef 25 600 800

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692