Gå til indhold
Tor-Arne Fosser (født 1974) - Kundedirektør

Billede -

Tor-Arne Fosser (født 1974) - Kundedirektør

Tor-Arne Fosser kom til Telenor Danmark i 2019. Han har været en fast del af Telenor Group de sidste 15 år, og kommer fra en stilling som Senior Vice President for Marketing i Telenor Group. Tor-Arne har i årernes løb været med til at udvikle centrale projekter samt opbygge Telenors brand, go-to-market model og digitale marketing kanaler på globalt plan. Tor-Arne har ligeledes erfaring fra konsulentarbejde i Accenture og har ledet et digitalt marketingbureau i DentsuAegis. Tor-Arne er uddannet Master i Marketing Management.
go to media item
Licens:
Brug i medier
Materialet kan downloades af journalister, bloggere, meningsdannere etc. Det kan bruges og deles i forskellige medier-kanaler med det formål fremføre, fortælle, kommentere eller redegøre for jeres pressemeddelelser og andre publiceringer - forudsat at materialet er uredigeret og publiceret i sin helhed. Forfatteren eller skaberen af materialet skal krediteres i det omfang, som god skik kræver (det betyder f.eks. at fotografer skal krediteres).
Filformat:
.jpg
Størrelse:
1280 x 853, 427 KB
Download

Kontakt

Telenors pressetelefon

Telenors pressetelefon

Pressekontakt 25 600 800

Relateret materiale

Ændret købsadfærd får Telenor til at optimere salgskanaler

Ændret købsadfærd får Telenor til at optimere salgskanaler

Ændret købsadfærd hos kunderne får Danmarks næststørste teleselskab til at investere i nye og mere effektive butikskoncepter, så Telenor er tilgængelig de steder, hvor kunderne er og ønsker at gøre deres køb. Det betyder, at Telenor kommer til at lukke 13 af sine butikker for i stedet at investere i nye salgssamarbejder, digitale platforme og nye butikskoncepter – herunder nye box format-butikker.

Telenor lancerer skærmskift som en del af deres mobilabonnementer

Telenor lancerer skærmskift som en del af deres mobilabonnementer

Fra i dag kommer Telenor, som de første på markedet til at inkludere ét årligt skærm-skift i abonnementet for deres privatkunder, når de køber en ny mobil. Det betyder, at kunderne ikke behøver at leve med en ødelagt skærm og kan få en endnu bedre ople-velse, når de bruger mobilen.

Telenor udvider sit roamingtilbud til også at inkludere Tyrkiet

Telenor udvider sit roamingtilbud til også at inkludere Tyrkiet

Privatkunder hos Telenor får en endnu bedre roamingoplevelse. Fra og med i dag kan Telenor-kunder med Roam Away+ nu også roame gratis i Tyrkiet. Med tilføjelsen kan kunderne tale, sms og bruge op til 20 GB data i hele 47 lande, som svarer til 99% af de lande danskerne rejser til.

​​​​​Rigtig god start for iPhone 11

​​​​​Rigtig god start for iPhone 11

iPhone 11 kan officielt købes i morgen. Men allerede nu ser Telenor en fordobling i forudbestillinger sammenlignet med sidste års forudbestillinger af iPhone X. Især Pro-linjen har danskernes interesse.

Telenor og Elgiganten indgår nyt salgssamarbejde

Telenor og Elgiganten indgår nyt salgssamarbejde

​Et ny strategisk salgssamarbejde mellem Telenor og Elgiganten betyder, at Telenor fra og med den 4. oktober også vil sælge sine produkter i Elgigantens 38 butikker rundt i hele landet.

Telenor lancerer eSIM til Apple Watch

Telenor lancerer eSIM til Apple Watch

Når Apple Watch Series 4 går i handlen på fredag den 29. marts, tager Telenor Danmark det første skridt i udrulningen af eSIM i Danmark og tilbyder Telenor-kunderne Apple Watch Series 4 med eSIM-understøttelse.

Telenor slipper magien løs med ny brandplatform

Telenor slipper magien løs med ny brandplatform

I dag lancerer mobil- og internetselskabet Telenor et helt nyt brandunivers: ”Gør hver dag bedre,” hvor magien lukkes ind i hverdagen, og der er fokus på kundernes gode oplevelser, når de bruger mobilen.

Telenor gør det trygt at surfe løs i sommerferien

Telenor gør det trygt at surfe løs i sommerferien

Danskernes gennemsnitlige dataforbrug i udlandet er steget med 30% fra 2017 til 2018, viser tal fra Telenor. Teleselskabet forventer, at det stiger yderligere i 2019, og har derfor valgt at give alle sine privatkunder dobbelt op på data henover sommeren.

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692