Gå til indhold
Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

Pressemeddelelse -

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

CBB Mobil ansætter Morten Storm Lind som ny digital- og marketingchef til at stå i spidsen for virksomhedens velkendte reklameunivers med de små gule priser. Med mange års erfaring fra 3 får Morten til opgave at udvikle nye kampagner, der skal udbygge CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab med udgangspunkt i selskabets grundværdier: Ærlig, kærlig og uden bøvl.

CBB Mobil har netop ansat 40-årige Morten Storm Lind som ny Head of Digital & Marketing per 1. november 2022. Her skal han skal være med til at sikre, at teleselskabet fortsat har branchens mest tilfredse og loyale kunder, som CBB har vundet en Loyalty Award for tre år i træk.

I sin nye rolle overtager Morten bl.a. ansvaret for CBB’s populære reklameunivers med de små gule priser, som jævnligt bliver udsat for lidt af hvert. Som digital- og marketingchef i et online teleselskab bliver en af Mortens vigtigste opgaver at skabe effektive kampagner, der kan drive relevant trafik til CBB’s salgskanaler samt sikre, at den digitale kundeoplevelse er i top for både nye og eksisterende kunder.

”Det er virkelig dejligt at få en erfaren profil som Morten med på holdet. Jeg er sikker på, at han vil bringe et stort bidrag både fagligt og organisatorisk, hvor hans baggrund og kompetencer helt sikkert kan løfte os til et nyt niveau. Derudover er Morten en flink fyr med masser af energi - et perfekt match til vores grundværdier om at være ærlige, kærlige og uden bøvl. Derfor er jeg også helt sikker på, at vores populære reklameunivers og de små priser er i rigtig gode hænder hos ham,” siger Nikolaj Boserup, direktør i CBB Mobil.

Teleerfaring med digitale kompetencer

Med mere end syv års erfaring fra teleselskabet 3 og en kortere periode i Telmore, har Morten et kendskab til telebranchen, der er større end de flestes. I 3 bestred han indtil for et år siden en stilling som Head of Digital med ansvaret for e-handel og digital transformation. Ligesom hans nye rolle i CBB, havde han også her et todelt fokus på henholdsvis løbende drift og salg samt en mere innovativ funktion i forhold til udviklingen af digitale kundeoplevelser og services på tværs af kanaler og platforme.

Det seneste år har Morten været ansat i scale-up-virksomheden Goodiebox, hvor han var VP, Commercial & Growth. Her var Mortens opgave at sætte retningen for virksomhedens eksplosive vækst i mere end 13 lande.

”Efter en kort detour til startupverdenen, er jeg glad for at vende tilbage til telebranchen. Og når det nu endelig skulle være, er CBB det oplagte valg, da jeg altid har beundret CBB for at sætte kunderne i første række, hvilket de mange awards jo er med til at bevise. Den position vil jeg være med til at udbygge sammen med mine dygtige kollegaer. Vel og mærke uden at gå på kompromis med den unikke kundeoplevelse, som CBB er kendt for,” siger Morten Storm Lind.

Morten overtager stillingen efter Rune Grønvaldt Hansen. Privat bor Morten i hus på Amager sammen med sin kone og deres to børn.

Emner

Kategorier

Regions


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.100 medarbejdere, har 40 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Kontakt

Telenors pressetelefon

Telenors pressetelefon

Pressekontakt 25 600 800

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692