Gå til indhold

Emner: Webmedier

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Mange danskere bliver udsat for svindel på nettet. Alligevel er det et mindretal af ofrene, der opsøger eller modtager hjælp til at håndtere de digitale krænkelser. Dette står i skarp kontrast til tilsvarende sager i den fysiske verden som indbrud, hvor politi og forsikringsselskab næsten altid bliver involveret.

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

CBB Mobil ansætter Morten Storm Lind som ny digital- og marketingchef til at stå i spidsen for virksomhedens velkendte reklameunivers med de små gule priser. Med mange års erfaring fra 3 får Morten til opgave at udvikle nye kampagner, der skal udbygge CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab med udgangspunkt i selskabets grundværdier: Ærlig, kærlig og uden bøvl.

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692