Gå til indhold
​Telenor i offensiven med nyt mobilabonnement til skarp pris

Pressemeddelelse -

​Telenor i offensiven med nyt mobilabonnement til skarp pris

Nyt mobilabonnement med stort indhold til en lille pris skal sætte endnu mere tryk på Telenors offensiv i 2020.

Det er ikke kun nye højhastighedsprodukter indenfor bredbånd, som ser dagens lys i Telenor. Nu styrker Telenor også sin mobilportefølje med et nyt mobilabonnement med et stort indhold til en lille pris.

Abonnementet hedder Mobil 15 og indeholder 15 timers tale, 15 GB data og 10 GB i 39 lande.

- I sidste uge lancerede vi vores nye højhastighedsbredbånd med navnet MaxSpeed. Nu kan vi løfte sløret for et helt nyt mobilabonnement, der skal gøre Telenor relevante for endnu flere danskere, siger Tor-Arne Fosser, markedsdirektør i Telenors privatforretning.

Prisen på Mobil 15 er 139 kroner om måneden. Men kunder kan i en kampagneperiode få de første tre måneder til 99 kroner. Abonnementet supplerer Telenors rabatprogram Telenor Trin, hvor kunder med flere abonnementer kan få op til 20% samlerabat hver måned og muliggør, at man også kan få en skarp pris, når man kun har brug for ét abonnement.

- Vi er godt i gang med at gøre os relevante for flere danskere. Mobil 15 er til de kunder, som allerede har en mobil og kun har brug for et nyt abonnement med meget data, tale og en stor roamingpakke til en lille pris, siger Tor-Arne Fosser. 

Emner

Kategorier


Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 183 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.400 medarbejdere, har 57 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Kontakt

Cecilie Bruun Iversen

Cecilie Bruun Iversen

Pressekontakt Pressechef 25 600 800

Relateret materiale

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692