Pressemeddelelse -
Fra deltids butikssælger til seniordirektør: Telenor-chef fejrer 20-års jubilæum
I februar 2003 trådte Christian Drejer for første gang ind ad døren hos Telenor, hvor han som ung begyndte sin karriere som deltidssælger i en Sonofon-butik. I denne måned fejrer han sit 20-års jubilæum som Head of Channels med ansvaret for alle Telenors fysiske kanaler.
Det er ikke mange, der kan se tilbage på et karriereforløb med så meget udvikling som Christian Drejer. I en alder af 40 år kan han i denne måned fejre sit 20-års jubilæum i Telenor efter to årtier med nye udfordringer og ansvarsområder.
Christians karriere i Telenor begyndte som 20-årig deltidssælger i en af de daværende Sonofon-butikker. Gennem årene er han løbende steget i graderne, hvor han undervejs har haft 11 forskellige roller lige fra butiks- og distriktschef til ansvarlig for kundeservice.
I dag er Christian Drejer en del af ledelsesteamet i Telenors privatforretning, hvor han som Head of Channels er chef for alle Telenors fysiske kanaler. Gennem hele sin karriere i Telenor har Christian beskæftiget sig med den del af virksomheden, der vender ud mod kunderne – et sted i organisationen, som han befinder sig rigtig godt i.
”Jeg har været ekstremt privilegeret at arbejde i en branche, hvor nye tendenser og kundeadfærd betyder, at det altid er fedt at gå på arbejde. Samtidig har jeg været heldig at havne i en virksomhed, hvor der er gode udviklingsmuligheder og belønning for at tage ansvar, hvilket jeg selv er et godt eksempel på. Alle mine jobs har kredset om salg og service i vores kundevendte kanaler – og med al respekt for alle andre gode afdelinger i Telenor, så synes jeg, at det er det absolut bedste sted, man kan være i Telenor.” siger Christian Drejer.
I forbindelse med jubilæet udtaler Christian Hoffmann, direktør for privatkunder i Telenor:
”Christian er en fabelagtig kollega, som i mange år har spillet en vigtig rolle i udviklingen af Telenors forretning, særligt i forhold til virksomhedens ansigt udadtil mod vores kunder. Her har han bl.a. været med til at udvikle et nyt, succesfuldt butikskoncept og en større modernisering af vores kundeservice, som i dag er blandt de bedste i branchen. Som person er Christian ekstremt ambitiøs og godt selskab, hvilket er nogle af årsagerne til hans imponerende karrierevej i Telenor. Jeg glæder mig til at fortsætte samarbejdet med Christian i forhåbentligt mange år endnu.”
Christian Drejer er uddannet fra Aarhus Business College og har desuden en diplomuddannelse i ledelse fra Erhvervsakademi Aarhus samt en MBA fra Syddansk Universitet.
Emner
Kategorier
Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.
Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Norden og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1.100 medarbejdere, har 40 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.