Telenor åbner fremtidens virtuelle butik
Danmarks næststørste teleselskab åbner som branchens første herhjemme en virtuel butik, der kombinerer fordelene ved en fysisk forretning og en webshop.
Danmarks næststørste teleselskab åbner som branchens første herhjemme en virtuel butik, der kombinerer fordelene ved en fysisk forretning og en webshop.
Hjemmeundervisningen af landets skolebørn fortsætter, og onlinemøder kan sluge store mængder data. Derfor fjerner Telenor nu dataloftet på selskabets to børneabonnementer i en periode, så børnene fortsat kan være sikre på at kunne gå på nettet
2020 vil gå over i historien som et særdeles udfordrende år, men også som et af de mest transformative. COVID-19 har tvunget os til hurtigt at tilpasse os en ny digital livsstil. Fra ny teknologi til bekæmpelse af ensomhed, til permanent fjernundervisning og total password-forvirring - det er nogle af de trends for 2021, som Telenors Research team spår vil tegne 2021.
Videoopkald tages i brug på alle plejehjem i Aarhus for at sikre, at beboerne i en svær tid kan holde kontakt med familie og venner, når smittefaren sætter begrænsninger for besøg.
Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.
Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692