Gå til indhold

Nyhedsarkiv

  • Telenor og OK indgår strategisk partnerskab

    To stærke danske virksomheder med en ambition om at tage ansvar og skabe værdi for både kunder og samfund går nu sammen i et nyt strategisk partnerskab. Fremover vil man kunne møde energiselskabet OK i Telenorbutikkerne* landet over – og der er fordele i vente for kunderne.

    Christian Ruhe (tv), OKs markedsdirektør, og Martin Ravn (th), Telenors Head of Channels står sammen foran Telenorbutik
  • Telenor udnævner ny sikkerhedschef

    Fra 15. april 2025 kan Camilla Rosenkilde kalde sig Director, Head of Security i Telenor Danmark. Med rollen følger ansvaret for at beskytte netværket og it-infrastrukturen mod både fysiske og virtuelle angreb, håndtere sårbarheder, implementere sikkerhedspolitikker i praksis samt sikre, at kritiske tjenester forbliver tilgængelige under alle forhold.

  • Mikkel Duelund Brusgaard er ny Head of Business Market hos Telenor

    Mikkel Duelund Brusgaard tiltrådte den 15. marts som Head of Business Market hos Telenor. Med en stærk baggrund fra Nets og tidligere erfaring fra telebranchen skal han nu spille en vigtig rolle i at udvikle og optimere Telenors erhvervsforretning.

  • Martin Ravn bliver ny Head of Channels

    Den tidligere AaB-ishockeyspiller Martin Ravn, der som bare 24-årig måtte indstille karrieren efter tre hjernerystelser, får ny chef-titel hos Telenor i Aalborg. Fra 1. april kan han kalde sig Head of Channels.

  • Telenor fortsatte væksten i 2024

    Telenor offentliggør i dag regnskab for fjerde kvartal og det samlede resultat for året, som viser vækst i både serviceomsætning, EBITDA-margin og kundebasen. Samtidig markerer årsafslutningen også overgangen til en ny strategiperiode.

  • Rekordmange skoleelever tog kampen op mod dårlig digital adfærd

    I 2024 har mere end 20.000 skoleelever fra hele landet deltaget i Telenors årlige undervisningsforløb #digitalpænt, der har til formål at bekæmpe dårlige digitale oplevelser. Nu er vinderne af den tilhørende konkurrence blevet fundet. Eleverne har i konkurrencen skabt videoer, der sætter spot på, hvordan sociale og digitale medier påvirker deres dagligdag.

Vis mere