Nu kommer de første Telenor-kunder på Norlys’ fibernet
Fra i dag kan Telenor tilbyde højhastighedsbredbånd via fibernet til over 300.000 adresser i Nord- og Midtjylland. Det er resultatet af en ambitiøs aftale mellem Telenor, Norlys og OpenNet.
Fra i dag kan Telenor tilbyde højhastighedsbredbånd via fibernet til over 300.000 adresser i Nord- og Midtjylland. Det er resultatet af en ambitiøs aftale mellem Telenor, Norlys og OpenNet.
Nu kan erhvervskunder hos Telenor med mobilabonnementet BusinessFirst se frem til endnu mere værdi for pengene. Erhvervsløsningen, som er målrettet mindre erhvervsdrivende, er nemlig blevet opgraderet for at imødekomme kundernes behov.
Telenor-koncernen offentliggør i dag resultatet for årets første kvartal i 2020. Telenor Danmark leverer en stabil indtjening og vækster kundebasen trods et udfordrende første kvartal med 34 lukkede butikker grundet COVID-19.
I dag lancerer mobil- og internetselskabet Telenor et helt nyt brandunivers: ”Gør hver dag bedre,” hvor magien lukkes ind i hverdagen, og der er fokus på kundernes gode oplevelser, når de bruger mobilen.
Fra i dag kommer Telenor, som de første på markedet til at inkludere ét årligt skærm-skift i abonnementet for deres privatkunder, når de køber en ny mobil. Det betyder, at kunderne ikke behøver at leve med en ødelagt skærm og kan få en endnu bedre ople-velse, når de bruger mobilen.
I en tid hvor fortsat mange danskere arbejder hjemme eller får online undervisning, er det essentielt, at få det bedste ud af sin internetforbindelse. Telenor giver dig her 5 gode råd til, hvordan din WiFi-forbindelse kan optimeres i hjemmet.
Når mobilen får en skade, vælger de fleste af os at leve med den, indtil mobilen er helt ubrugelig. Det viser en ny Telenor-undersøgelse.
Videoopkald tages i brug på alle plejehjem i Aarhus for at sikre, at beboerne i en svær tid kan holde kontakt med familie og venner, når smittefaren sætter begrænsninger for besøg.
I de seneste to uger har vi jævnligt kunne se statsminister Mette Frederiksen tone frem på tv-skærmene med vigtigt nyt. Ifølge nye tal fra Telenor har disse pressemøder ført til store stigninger i data- og bredbåndsforbruget.
Imens vi følger myndighederne og dronningens anbefaling om at opholde os derhjemme, så stiger forbruget af data, opkald og SMS-beskeder markant. Det viser nye tal over Telenor-kundernes aktivitet på mobilnetværket.
Telenor og CBB giver de kunder, som er strandet i udlandet gratis opkald og SMS til Danmark og i det land, de befinder sig i som følge af Corona-krisen. Det er gældende med tilbagevirkende kraft fra den 12. marts efter statsministerens første pressemøde om COVID-19 og frem til slutningen af april.
Telenor og Telia netværket igangsættes en opgradering af det fælles TT-netværk. Som en del af dette udfases 3G-netværket gradvist fra april 2021 for at give plads til maksimal udnyttelse af nyere og mere effektive mobilteknologier som 4G og 5G-teknologier.
Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.
Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692