Gå til indhold

Nyhedsarkiv

2022 satte datarekord: VM-finalen var årets højdepunkt

2022 satte datarekord: VM-finalen var årets højdepunkt

Danskernes dataforbrug brager fortsat afsted, og i 2022 satte forbruget endnu engang nye rekorder. Timerne omkring VM-finalen i fodbold mellem Argentina og Frankrig den 18. december 2022 blev årets peak. Det viser nye tal fra Telenors mobilnetværk.

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Ofre for netsvindel får ikke hjælp til at håndtere digitale krænkelser

Mange danskere bliver udsat for svindel på nettet. Alligevel er det et mindretal af ofrene, der opsøger eller modtager hjælp til at håndtere de digitale krænkelser. Dette står i skarp kontrast til tilsvarende sager i den fysiske verden som indbrud, hvor politi og forsikringsselskab næsten altid bliver involveret.

8.000 skoleelever på den digitale skolebænk hos Telenor

8.000 skoleelever på den digitale skolebænk hos Telenor

I år har flere end 8.000 elever over hele landet deltaget i Telenors årlige undervisningsforløb #digitalpænt, der sætter digital dannelse på skoleskemaet. Nu har Telenor fundet den tilhørende skolekonkurrences vindere, som på bedste vis har dokumenteret, hvordan sociale medier påvirker deres hverdag.

SMS'en har 30 års jubilæum og lever stadig i bedste velgående

SMS’en fylder 30 år: Verdens første besked var en julehilsen

En decemberdag i 1992 blev historiens første SMS sendt som en julehilsen. Selvom der siden dengang er sket en rivende teknologisk udvikling, sender danskerne fortsat mange beskeder gennem Telenors netværk, som i år også kan fejre 30 års-jubilæum i Danmark.

Telenor skal fortsat levere forbindelsen til seks midt- og vestjyske kommuner

Telenor skal fortsat levere forbindelsen til seks midt- og vestjyske kommuner

Telenor genvinder telefoniudbud i de seks midt- og vestjyske kommuner Herning, Struer, Lemvig, Holstebro, Ringkøbing-Skjern og Skive. Med den nye fireårige aftale er det tredje gang siden 2014, at Telenor får tildelt opgaven, der for første gang også inkluderer etableringen af 5G-hotspots i områder, hvor der samles mange mennesker.

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

Marketingprofil skal styrke CBB’s position som kundernes foretrukne mobilselskab

CBB Mobil ansætter Morten Storm Lind som ny digital- og marketingchef til at stå i spidsen for virksomhedens velkendte reklameunivers med de små gule priser. Med mange års erfaring fra 3 får Morten til opgave at udvikle nye kampagner, der skal udbygge CBB’s position som kundernes foretrukne teleselskab med udgangspunkt i selskabets grundværdier: Ærlig, kærlig og uden bøvl.

Øget efterspørgsel på digital tryghed skaber fortsat vækst i Telenor

Øget efterspørgsel på digital tryghed skaber fortsat vækst i Telenor

I dag offentliggør Telenor-koncernen resultatet for tredje kvartal af 2022. For Telenor Danmark var salget af produkter, der skaber digital sikkerhed og tryghed, med til at skabe den fortsatte vækst i omsætningen og dermed sikre et godt resultat for kvartalet.

Telenor åbner første butik i stormagasin i Salling Aarhus

Telenor åbner første butik i stormagasin i Salling Aarhus

Telenor slår dørene op til en ny butik i stueetagen af Salling Aarhus. Den nye shop-in-shop er både Telenors første i et stormagasin og på Strøget, som er en af landets travleste gågader. Med åbningen udvider Salling og Telenor deres samarbejde, der i forvejen tæller mere 15 Telenor-butikker i Bilka-varehuse landet over.

Telenor-butikkerne tilbyder digital dannelse med Anders And & Co

Telenor-butikkerne tilbyder digital dannelse med Anders And & Co

Telenor er en af parterne bag en særlig udgave af det ikoniske Anders And & Co, der sætter fokus på digital dannelse og online trivsel. Særnummeret kan hentes gratis fra 28/9 i Telenor-butikkerne landet over så længe lager haves.

Vis mere

Gode forbindelser via mobil og bredbånd

Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.

Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.

Telenor A/S

Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692