Hver tredje dansker har en ødelagt mobil – og flertallet lever med det
Når mobilen får en skade, vælger de fleste af os at leve med den, indtil mobilen er helt ubrugelig. Det viser en ny Telenor-undersøgelse.
Når mobilen får en skade, vælger de fleste af os at leve med den, indtil mobilen er helt ubrugelig. Det viser en ny Telenor-undersøgelse.
Videoopkald tages i brug på alle plejehjem i Aarhus for at sikre, at beboerne i en svær tid kan holde kontakt med familie og venner, når smittefaren sætter begrænsninger for besøg.
I de seneste to uger har vi jævnligt kunne se statsminister Mette Frederiksen tone frem på tv-skærmene med vigtigt nyt. Ifølge nye tal fra Telenor har disse pressemøder ført til store stigninger i data- og bredbåndsforbruget.
Imens vi følger myndighederne og dronningens anbefaling om at opholde os derhjemme, så stiger forbruget af data, opkald og SMS-beskeder markant. Det viser nye tal over Telenor-kundernes aktivitet på mobilnetværket.
Telenor og CBB giver de kunder, som er strandet i udlandet gratis opkald og SMS til Danmark og i det land, de befinder sig i som følge af Corona-krisen. Det er gældende med tilbagevirkende kraft fra den 12. marts efter statsministerens første pressemøde om COVID-19 og frem til slutningen af april.
Telenor og Telia netværket igangsættes en opgradering af det fælles TT-netværk. Som en del af dette udfases 3G-netværket gradvist fra april 2021 for at give plads til maksimal udnyttelse af nyere og mere effektive mobilteknologier som 4G og 5G-teknologier.
Det nye år har budt på ændringer i topledelsen i Telenor Danmark. Otto Risbakk er d. 1. januar 2020 tiltrådt som ny finansdirektør, og d. 1. februar 2020 er Mikkel Kruse ansat som ny erhvervsdirektør i Telenor Danmark.
Feedback fra de tusindvis af kunder, der dagligt krydser Storebæltsbroen har hjulpet Telenor til at foretage målrettet indsats for at forbedre mobildækningen mellem Sjælland og Fyn.
Flere danskere er i år rejst væk fra regn og slud, og tilbringer i stedet vinterferien i hvide snelandskaber eller under varmere himmelstrøg. Andelen af Telenor-kunder som i vinterferieugerne 7 og 8 har opholdt sig i udlandet, er nemlig steget markant sammenlignet med sidste år.
I dag offentliggør Telenor-koncernen sit resultat for fjerde kvartal 2019 og det samlede resultat for 2019.
Hjerteforeningen står sammen med Telenor og Seluxit bag en ny intelligent IoT-løsning, der kan overvåge private hjertestartere, så de er funktionsdygtige, når de skal bruges i livreddende situationer
Nyt mobilabonnement med stort indhold til en lille pris skal sætte endnu mere tryk på Telenors offensiv i 2020.
Telenor hjælper danskerne med at skabe gode forbindelser via mobil og internet. Vores mål er at skabe sammenhæng i vores kunders digitale liv og i det danske samfund. Derfor investerer vi hvert år massivt i innovation og i udvikling af den danske teleinfrastruktur.
Telenor er Danmarks næststørste teleselskab og en del af Telenor-koncernen, som opererer i hele Skandinavien og i Asien, og på verdensplan hjælper vi 186 millioner kunder med at kommunikere. I Danmark er vi ca. 1000 medarbejdere, har 38 butikker fordelt over hele Danmark og gør hver dag vores yderste for at gøre det nemt for vores kunder at kommunikere og sikre deres forbindelse på både mobil og internet. I Danmark er CBB Mobil også en del af Telenor-familien. Du kan læse mere om os på www.telenor.dk.
Frederikskaj 8
2450 København SV
CVR: 19433692